petak, 31. prosinca 2010.

Airbus A-380 i kraj putovanja

Povratak kući, ne bi bio toliko interesantan da nije na programu bio let Airbusom A-380, najvećim putničkim avionom današnjice.Avion je stvarno impozantan kako s vana tako i iznutra, i iako je to bio moj prvi let sa tom ogromnom mašinom, upamtiću ga nažalost po užasnim turbulencijama koje su trajale više od tri sata.Tako sam u Dubai stigao iscrpljen i trebalo mi je par sati da dođem sebi. Srećom let za Minhen je bio ugodan, kao i putovanje vozom za Linc i u večernjim satima sam stigao kući nakon 45 dana, nezaboravnog puta po Jugoistočnoj Aziji.

A380 spreman za polijetanje.

Unutrašnjost Airbusa A380 
na liniji Bangkok-Dubai

Da ne bi bilo zabune radi se o avionu.

Prilikom dolaska u Dubai 
uspio sam uslikati nos aviona.

Još jednom veliki Airbus na pisti u Dubaiu

I za kraj pozdrav sa aerodroma Dubai.

U Minhenu me je dočekala zima i božićna atmosfera.


A kod kuće prava zima.







Nema komentara:

Objavi komentar