četvrtak, 2. prosinca 2010.

Na odmoru u Pattayi

 Kao što sam u zadnjem javljanju napisao moja posjeta Pataji je bila nepoznanica i nisam znao koliko ću se zadržati.Pattaya je veliki grad sa stotinama hotela,restorana i pretpostavljam više od hiljadu barova, modernim tržnim centrima i svom ostalom modernom infrastrukturom.To sve skupa nema  ništa  zajedničkog sa onim Tajlandom gdje sam se kretao zadnjih dana pa mi je trebalo par dana da se priviknem na sve to. Plaža u Pattayi je pješčana i duga četiri kilometra, more je čisto, vrijeme sunčano, sve skupa  idealno za kratki odmor na moru prije povratka u hladnu Evropu.


Ulica u kojoj sam se smjestio nedaleko od plaže.


Od ranih jutarnjih sati Tajlanđani jedu kuhana jela.

Iako je hrana friška i ukusna, 
malo turista se odlučuje jesti na ulici.

Pržene i fritirane banane su prava poslastica.

Ovakvoj ponudi voća se ne moze odoliti.

Na plaži se uvijek nađe nesto za osvježenje.

Morski specijaliteti se spremaju i služe 
direktno na plaži.

Salata od papaje se mora probati.




Ovaj čamac me podsjeti da sam u Tajlandu.

Toliko je ugrijalo da sam i ja počeo 
da idem na plažu.

Na kraju svega jedna masaža dobro dođe.

I za kraj još jedan Heineken.














3 komentara:

  1. Da mi je sad malo tih specijaliteta.A tek onog raznog voca.
    Maca ispod stola sigurno provede cjeli dan tu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Doslo je do male zabune,ovaj komentar sam ja napisala a ne mama,pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja se slazem sa Sekinim komentarom. Zavidim ti na toplom ambijentu, jer kod nas kisa pada vec pet dana. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši