petak, 31. prosinca 2010.

Još jednom za kraj

Evo danas je zadnji dan u godini 2010. i malo više od tri sedmice kako sam se vratio sa putovanja.Trebalo mi je vremena da uredim ovaj blog, nešto izbacim i nešto dodam i na kraju da napravim još jedan kratki rezime toga sto se dešavalo 45 dana na putu.
Put je bio od prvog do zadnjeg dana interesantan i nema ni jedna destinaciju za koju bi rekao da je bila suvišna i da me je  razočarala.Naravno neka mjesta su mi više legla nego neka druga ali to je nekad i stvar trenutnog raspoloženja.Isto tako nije sve sjajno i lijepo kao u ovom blogu i bilo je tu i nekih  neprijatnih situacija ali na svu sreću ne puno.
Iako je to bio već četvrti put da sam u ovom dijelu svijeta, prvi put sam se odlučio da  posjetim i druge zemlje osim Tajlanda.
U Kambodži sam vidio jednu drugu sliku u odnosu na Tajland, puno više siromaštva,ali isto tako tako jedan moderni Pnom Pen.Osim toga plaže u Sihanoukville su lijepe i vrijedne dužeg boravka.Naravno da Kambodža ima puno više toga za obići i vidjeti ali za mene je ovaj put to bila samo prolazna stanica na putu za Vijetnam.
Vijetnam za razliku od Kambodže dosta uređeniji, moderniji sa boljom infrastrukturom i samim tim lakši za putovanje. U Vijetnamu sam proveo dvije sedmice i iako je zemlja velika uspio sam da je prođem po cijeloj dužini od juga do sjevera i obiđem mnoge interesantne destinacije.Uspio sam posjetiti Mekong deltu koja me je impresionirala, obišao sam moderne metropole Hanoi i Ho Si Min City isto tako interesantne na jedan drugi način,vidio sam moderno ljetovalište Nha Trang i posjetio  Halong Bay sa prekrasnim zalivima i otocima i za kraj Cat Ba, malo mjesto na istoimenom otoku. koje mi se posebno svidilo.Kiša i poplave su me spriječile da posjetim Hoi An i Hue u centralnom Vijetnamu.Osim toga vožnja vozom Reunification Express je poseban doživljaj, ne samo za ljubitelje željeznice.
I na kraju Tajland zemlja gdje sam već boravio nekolko puta i gdje se uvjek rado vraćam.U Tajlandu je infrastruktura tako izgrađena i odnos stanovništva prema turistima takav da je putovati zemljom stvarno jednostavno bez obzira na pol i godine.U Tajlandu ponovna posjeta sjeveru, festival Loi Krathong u Chiang Mai, nezaboravni dani  na rijeci Kvai i za kraj odmor u Pataji su samo potvrda mojih dosadašnjih posjeta Tajlandu gdje se stvarno osjećam kao kud kuće.

Za kraj izbor slika sa putovanja

Sve je počelo u Dubaiu krajem oktobra.

Pnom Pen je bio prva stanica u Aziji.


Na obali Tajlandskog zaliva u Kambodži.

Brodom za Vijetnam.

Nezaboravna Mekong delta.

Ho Si Min City



Nha Trang bez kiše.



Hanoi, prijestolnica Vijetnama.

Cat Ba Island

Halong Bay


Na sjeveru Tajlanda

Na rijeci Mekong u Tajlandu.

U brdima sjevernog Tajlanda.

Festival Loi Krathong Chiang Mai

Sa majmunima u Lopburiju

Na kratko u Bangkoku.

Eravan vodopadi, provincija Kanchanaburi

Kupanje na rijeci Kvai.

Odmor u Pataji.

I još jednom Pataja.

Ponovo u Dubaiu početkom decembra


I za kraj pozdrav svima koji su pratili ovaj blog i do slijedećeg javljanja.

Nema komentara:

Objavi komentar