utorak, 26. listopada 2010.

Dubai




Evo javljam se sa aerodroma u Dubaiu. Za sat vremena polijećem za Bangkok gdje ću provesti svega nekoliko sati na aerodromu prije nego poletim za Pnom Pen gdje će mi biti prva stanica i prvi krevet da se naspavam.
Inače let iz Minhena je protekao ugodno i brzo i u ranim jutarnjim satima sam stigao u Dubai gdje je bio na programu jednodnevni obilazak grada.Imao sam 16 sati na raspolaganju što naravno nije dovoljno da se obiđe sve ali ipak dovoljno da se nešto vidi i malo osjeti atmosfera.Dan  je protekao  brzo i vrlo intenzivno,otprilike pola vremena sam proveo u starom dijelu grada sa tradicionalnim tržnicama a ostatak u novom modernom Dubaiu sa ogromnim hotelima i velikim prodajnim centrima, gdje se osim kupovine može skijati,sankati klizati na ledu ... Sve u svemu jedan izuzetno intersantan dan Pozdrav Mami, Heleni i svim ostalima koji ovo citaju...

evo i još nekoliko slika iz grada superlativa

Prvi dojmovi već na aerodromu.

Prve slike grada su vec impresivne.

Ipak je stari grad  nešto sto mene više privlači.


Pijaca začina.

Zaliv koji djeli stari i novi Dubai.

Još jedan pogled na stari Dubai.

Jedna vožnja zalivom je obavezni dio posjete Dubaiu.

Jedna od mnogobrojnih džamija u gradu.

Osim toga Dubai ima i svoje plaže.

Pored svega u Dubaiu se može i skijati.

Za kraj jos jedan pozdrav iz snježnog Dubaia.

.













1 komentar: