subota, 30. listopada 2010.

Pnom Pen-Sihanoukville

Odlazak iz King Guesthousa

Dok ovo pišem već sam drugi dan u Sihanoukville  što znači da sam ispustio jedan dan pošto nisam imao mogućnost da odem u internet..Zato se vraćam jedan dan unazad i moj odlazak iz Pnom Pena.

Moj bus za Sihanoukville

Ujutro je sve išlo brzo, ustajanje, doručak, odlazak na autobusku stanicu i tamo je već bio spreman autobus za Sihanoukville. Prvih sat vremena smo izlazili iz Pnom Pena i onda je već išlo brže. Prizori uz cestu su bili više nego interesantni prije svega promatrajući lokalno stanovništvo, njihova prevozna sredstva, kuće, dvorišta, pijace ...U autobusu sam upoznao Engleza Petera i dogovorili  smo da skupa uzmemo jedan taksi i potražimo smještaj. Sve je proteklo bez većih poteškoća i  smjestio sam se u jedan pansion uz samu plažu. Smještaj je bio u redu ali nažalost nije imao internet pa se nisam mogao ni javiti nikome.Napravio sam još kratku šetnju plažom  i  ubrzo je počela da pada kiša koja nije prestala do kasno u noć.Naveče sam sreo Petera  na terasi restorana s kojim sam proveo veče uz  Premijer ligu i pivo. Toliko ovaj put i do idućeg javljanja pozdrav.

Kiša nije prestajala taj dan.



1 komentar:

  1. Da li je prestala kisa i da li si uspio da se okupas. Cekam tvoje daljnje utiske i slike. Pozdrav mama.

    OdgovoriIzbriši