srijeda, 27. listopada 2010.

Kambodža_Dolazak

Nakon leta iz Dubaia, sedam sati boravka na aerodromu u Bangkoku i još jednog kratkog leta stigao sam u Pnom Pen i smjestio se u pansion kojeg sam već ranije putem interneta rezervisao. Soba nije ni blizu onoga što stoji u internetu ali ako nista došli su na aerodrom po mene.Mala soba bez prozora,bez zraka, prljava posteljina i tuširanje  hladnom vodom , strahota. Međutim bio sam previše umoran a bilo je već i kasno da tražim drugi smještaj pa sam odlučio ipak prenoćiti tu i ujutro potražiti nešto bolje...

7 sati na aerodromu u Bangkoku 


Na putu od aerodroma prema gradu.

Soba bez prozora i zraka, četvrti sprat bez lifta
i brava koja se ne može zaključati.

Do iduceg javljanja i pozdrav svima,  posebno pozdravljam  Gloriju i ekipu iz lamele B koja prati ovaj blog...

1 komentar:

  1. Meni sve to izgleda veoma interesantno.Soba je cesto prvi los utisak koji uglavnom bude i jedini,zato nakon odmora od dugog puta,polako u obilazak Pnom Pena,pozdrav

    OdgovoriIzbriši