četvrtak, 28. listopada 2010.

Pnom Pen-Prvi utisci

Evo već sam drugi dan u Pnom Penu.. Jutros sam dobio novu sobu koja već odgovara onom ponuđenom iz interneta pa sam pristao da ostanem u istom pansionu. Prvi dan sam proveo odmarajući bez nekih većih pokreta. Kambodža, po onome što sam dosad vidio nema baš puno sličnosti sa Tajlandom. Promenada uz rijeku, stvarno lijepo uređena, sa masom restorana i barova stvara utisak morske atmosfere. Sporedne ulice vec zapuštenije, stara pijaca kao iz onih reportaža sa tv-a, jos se nisam usudio ni sliku da napravim  a kamoli da pojedem nešto.  Uz sve to masa siromašnih na ulicama, još nisam nigdje vidio  u tolikom broju, neki  čak i spavaju po trotoarima.Pogotovo u noćnim satima te sporedne ulice ne odaju nimalo  siguran utisak. Na glavnim ulicama klasika, pravi kaos na hiljade auta i motora .Vrijeme je iznenađujuće ugodno, očekivao sam vrućine i velike sparine. To su neki prvi utisci odavde. Sutra idem u obilazak Pnom Pena, cjelodevna tura sa polaskom u pola devet. Na programu su ona glavna  mjesta koje turisiti obilaze tako da ću onda moći nešto više da napišem.

Nakon što sam dobio bolju sobu,odlučio sam ostati 
u istom pansionu.


Prve slike iz Pnom Pena.


Promenada uz rijeku Tonle Sap.

Ovaj brod vozi turiste do ribarskih sela na rijeci.


Sa promenade se mogu posmatrati ribari 
kako bacaju mrežu.



Ja i rijeka Tonle Sap u pozadini.

2 komentara:

  1. Evo napokon uspostavismo vezu, kad budes imao utiske sa danasnjeg obilaska hramova i ostalih destinacija bit ce novi komntara!
    Pozdrav mama i tetka!!!

    OdgovoriIzbriši