utorak, 30. studenoga 2010.

Pattaya prvi utisci

Nakon super dana u Kanchanaburiju na rijeci Kvai odlučio sam se za novi pokret i nakon  pet sati vožnje autobusom  stigao sam u Pataju, grad na obali Tajlandskog zaliva poznat nadaleko po  noćnom životu, i svojim barovima.I dok Pataju  jedni hvale a drugi izbjegavaju da je spominju  odlučio sam da odem i vidim.
Nakon početnih poteskoca traženja smještaja i privikavanja na druge cijene i pravila u odnosu na moje dosadašnje destinacije uspio sam da se adaptiram i uživam u odmoru u Pataji.Prvo sto sam primjetio po dolasku je da većinu gostiju čine Rusi koji tu sa familijama provode odmor na moru.Pored Rusa tu je i veliki broj penzionera iz Evrope koji su dosli da provedu zimu u toplim krajevima a neki od njih čak žive većinu vremena ovdje.Veliki broj hotela svih kategorija, restorana i barova, salona za masažu,moderne klinike, veliki trgovinski centri, zabavni parkovi ...takoreći sve što pomislis je tu pri ruci.

 Nakon prvih utisaka evo i prvih slika.

Ponovo na obali Tajlandskog zaliva.
Pattaya prije svega veliki grad 
sa modernom infrastrukturom.

Poznati hoteli su toliki da ih je teško 
i uslikati.

Pješčana plaža je duga četiri kilometra i
prilično popunjena.

Zgodne ruskinje poziraju na plaži.


Gliseri sa slike voze turiste na obližnje koralne otake.

Mnogi saloni za masažu



Osim toga veliki i moderni tržni centri u samoj blizini.

I u Pataji je sve spremno za doček Nove Godine.



Pozdrav iz Pataje.








Nema komentara:

Objavi komentar