ponedjeljak, 1. studenoga 2010.

Sihanoukville

Nedelja ujutro, kiša je prestala da pada
i bio sam prvi na plaži.



Evo dok ovo pišem već je ponedeljak pa da se vratim jedan dan unazad. Posto je kiša bila prestala, već u sedam ujutro sam bio u moru.Iako nisam neki veliki ljubitelj plaže i kupanja red je bio ako ništa jednom zaplivati u moru Kambodže u Tajlandskom zalivu. Prije podne sam proveo na plazi ali vise razgledajuci okolo nego u ležaljci. Nakon toga sam otišao do centra da vidim sta se tamo dešava, poslije toga sam obišao i par drugih plaža i na kraju  se opet vratio na moju plažu i tu sam ostao do predveče, u ležaljci,  uživajući u zalasku sunca i Angkor pivu. Veče sam ponovo proveo sa Peterom razmjenjujuci iskustva sa prošlih putovanja i uz super atmosferu uz muziku, roštilj i pivo. Sve u svemu jedan super dan i zato vam poklanjam par slika.

Ovako je i Robinzon počeo.


Iako je rano nađe se nešto za pojest.

Dok su drugi doručkovali marmeladu ja sam se
odlučio za nešto konkretno.

More je bilo mirno nakon kiše.


Ko može odoliti da ne zapliva.

Ležaljke i barovi čekaju na goste.

Sa terase jednog od mnogih barova.

Jos jedan lijep motiv za slikanje.


U Kambodži je praznik pa su mnoge familije
sa djecom dosle na plažu.

Za kraj još jedna slika iz Sihnoukvilla.





2 komentara:

  1. Hvala na slikama,djeluje da nema puno turista ili si jedini bio tako rano na plazi.Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. turista je jos uvijek malo, glavna sezona pocinje u januaru, mada se taj dan prilicno napunilo domacim gostima koji dolaze na dan ili na vikend

    OdgovoriIzbriši