četvrtak, 18. studenoga 2010.

Chiang Rai

Chiang Rai sam izabrao kao polaznu stanicu za par destinacija  koje sam imao namjeru da posjetim. Prije podne sam  proveo u gradu i obavio još neke pripreme a onda sam otišao na autobusku stanicu sjeo u lokalni autobus i otišao za Chiang Saen gdje sam proveo par sati i predveče stigao nazad u Chiang Rai. Chiang Saen je gradić na rijeci Mekong na granici sa Laosom i u neposrednoj blizini tromeđe sa Burmom poznate pod imenom Golden Triangle. U svakom slučaju jedan interesantan dan sa malo više akcije nego proteklih dana. To govori i činjenica da sam napravio više slike nego protekla četiri dana zajedno.

Clock tower iz dnevne perspektive.


U ovoj ulici se puno više desava u noćnim satima.

U jutarnjim satima je najživlje na pijaci.

Ponovo mi je pošlo za rukom da ih nasmijem.


Kao što se vidi na satu, nisam nešto žurio taj dan.

Polazak za Chian Saen

Većina turista dolazi da posjeti Golden Triangle

Ponovni susret sa rijekom Mekong, 
par hiljada kilometara uzvodno.

Pogled na Laos.


Mekong, Iako puno manji nego u delti, 
još uvijek velik i impozantan

U luci Chiang Saen se tovare 
brodovi za Kinu.

Bez obzira na veličinu i težinu  sve se tovari ručno

Brod je natovaren i plovi za Kinu.


Za kraj, još jedan pozdrav i
 rastanak sa rijekom Mekong












Nema komentara:

Objavi komentar