četvrtak, 11. studenoga 2010.

Hanoi, Cat Ba otoci

Većina turista posjećuje Halong Bay organizovano preko agencija. Jednostavno u svakom slučaju, dođu po tebe u hotel i od tog momenta je sve organizovano i programirano, ne moraš ništa da se brineš. Ja sam se naravno odlučio za drugu varijantu da krenem svojim putem. Prije podne sam proveo još u Hanoju, otisao u Lenjinov park, na obližnje jezero i posjetio lokalni market u blizini. Oko podne sam krenuo busom za Haiphong i odatle hidrogliserom stigao na otok Cat Ba, gdje sam se i smjestio  i gdje sam imao namjeru ostati par dana.Mjesto je bilo malo, dosta mirno i odgovaralo mi je savršeno nakon velikih gradova.Sezona je bila još daleko pa su i cijene su bile isto vansezonske.Soba uz obalu sa pogledom na more za 6 US$, uz to još cijene pića i hrane stvarno povoljne.Mjesto je bilo idealno za odmor.
Evo jos nekoliko slika od tog dana:

Parkovi su jedina šansa da se pobjegne od motora.

Osim parkova u Hanoju ima i nekoliko jezera.

Ova brigada se brine o uređenju parka.

Motiv sa obližnje pijace.

Osim toga uvijek dobro raspoloženje.

Na kraju autobuska stanica i odlazak iz Hanoja.

Slika iz hidroglisera na putu za Cat Ba.

U poslijepodnevnim satima sam stigao na otok.

Smjestio sam se na samoj promenadi.


Soba sa pogledom na more za 6 dolara.



i još jedan pozdrav svima


Nema komentara:

Objavi komentar