utorak, 9. studenoga 2010.

Reunifikation Expres

Saigon-Hanoi putovanje vozom za ljubitelje željeznice, 1726 km i 30-40 sati zavisno od voza kojim putujete. Na današnjim cijenama aviona i sa vrlo dobro organizovanim autobuskim linijama, vrlo malo turista se odlučuje za tu varijantu, tako da su u vozu većinom bili Vijetnamci.Ja sam se uključio u Nha Trangu i samim tim skratio put za nekih desetak sati.Vožnja je bila uglavnom interesantna, imao sam kabinu sa četiri kreveta i većinu vremena sam bio sam.Hrana i piće su se služili dosta često pa sam i tako prekraćivao vrijeme.Nakon 27 sati provedenih u vozu stigao sam u Hanoi  gdje sam namjeravao ostati par dana prije nego krenem za Halong Bay.U gradu me je dočekala još veća gužva na ulicama nego u HCM i iako sam uzeo motor-taksi koji se lakše provlači kroz tu gužvu jedva smo se probili do starog grada gdje sam se i smjestio u jednom manjem hotelu.Naveče sam još izašao na večeru i da malo prohodam okolo i iznenadila me je gužva ne samo na ulicama nego i u lokalima i ovaj put se nije radilo o turistima nego o domaćem stanovništvu i to uglavnom mlađima.Toliko mladosti na jednom mjestu još nisam nigdje vidio, Hanoi se mogao nazvati gradom mladih.



Reunification Expres ulazi u stanicu Nha Trang.

Polazak iz Nha Tranga

Moja kabina gdje sam proveo 27 sati.

Centralni Vijetnam je bio bukvalno pod vodom.





Voz u brdima centralnog Vijetnama

Krajolik se stalno mijenjao

Ponovo ravnica.

Jos jedna sretna familija.

Traktor još nije stigao u ove krajeve.

Reunification Expres nakon dolaska u Hanoi.

Po dolasku u Hanoi motori na sve strane.

Smjestio sam se u starom gradu.

Pogled sa balkona hotelske sobe.






Do slijedećeg javljanja
 pozdrav.


Nema komentara:

Objavi komentar