petak, 5. studenoga 2010.

Ho Chi Minh city- 2.dan

Ho Chi Minh city, nekada Saigon najveci grad u Vijetnamu i trgovinski i privredni centar države sa nekih 7 miliona stanovnika.Grad izuzetno interesantan mješavina stare i nove arhitekture, puno parkova i zelenila i veoma čist.Promet u gradu jedna posebna tema i nešto vrlo interesantno, ogroman broj auta i prije svega motora se kreće svim mogućim dozvoljenim i nedozvoljenim pravcima na jedan način koji vjerovatno samo ovdje može tako da funkcioniše
Dan sam proveo aktivno u obilasku grada, muzeja, parkova , bio sam u Palati nezavisnosti, Muzeju Vijetnamskog rata,Notr Dam katedrali. Obišao sam centralnu pijacu, glavnu Poštu i još dosta toga.. Kad sam se vratio sa obilaska već se smrkavalo i udario je pljusak onaj pravi tropski tako da sam par sati proveo prinudno u jednom lokalu. Naveče sam se sreo sa Peterom koji odlazi u Mekong deltu a i ja sam  odlučio da krenem dalje u pravcu sjevera jedino još nisam znao tačno da li da krenem u brda i posjetim Dalat ili odma izadjem na obalu Južnog Kineskog mora i tamo napravim slijedeci stop.U svakom slučaju tu sam odluku ostavio za slijedeći dan. Toliko za ovo javljanje uz nekoliko slika:
Pisanje bloga mi je obično jutarnja zanimacija

Grad me je iznenadio čistoćom i 
mnogim parkovima.

Uz to i mnogobrojni spomenici.

Centralna pijaca još iz kolonijalnog doba.

I druge građevine iz tog doba.

Gradska vijećnica.

Notre Dam Katedrala

Centralna pošta.

Palača nezavisnosti.

Muzej Vijetnamskog rata.

Kombinacija stare i moderne arhitekture.

Noćni zivot odgovara jednoj metropoli.



pozdrav svima







2 komentara:

  1. raja iz lamele je je dobila dodatnu zanimaciju prateci tvoja putovanja, Branka kaze da si jos malo pa bolji od Zuke Džumhura, sretno u daljem nastavku putovanja,Pozdrav Peteru i Tebi !!!
    Zivjeli :) !!!

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala na komplimentima i na pozdravima,ipak je Zuko neponovljiv a ja cu se i dalje truditi da vas ne iznevjerim, pozdrav raji iz lamele !!!

    OdgovoriIzbriši