srijeda, 3. studenoga 2010.

Mekong Delta

Can Tho je najveći grad u delti Mekonga , glavni centar trgovine,velika raskrsnica i cilj mnogih turista koji posjećuju deltu. Pošto se manje vise sve odvija na vodi i oko vode tako sam i ja proveo većinu dana, na vodi. Pošto sam odbio ponudu iz hotela za organizovani izlet brodom, našao sam jednu ženu koja je nudila vožnje čamcom i napravio izlet u svom aranžmanu. Prvo smo se vozili rijekom nekih sat vremena, posjetili veliku pijacu na vodi  a onda ušli u kanale,prolazeci pored kuća na vodi, posjetili jednu familiju i na kraju se vratili u Can Tho sve skupa nekih  pet sati.  Po povratku sam obišao lokalnu pijacu u blizini i malo prohodao gradom i dan je već bio prošo.
Ako sam mislio da je jučerašnji dan bio neponovljiv današnji dan me je demantovao što se može viditi i po slikama.


Velika statua Ho Ši Mina 
ispred hotela gdje sam se smjestio..

Nekoliko metara dalje rijeka Mekong.

Na rijeci kao i uvijek živo u jutarnjim satima.

Ova luksuzna varijanta plovidbe me ne privlači.

Odlućio sam se za nešto jednostavnije.



Pregovori su u toku.

Iako  čamac nije baš  najnoviji,
odlušio sam da se ukrcam..



Čak sam dobio zaštitu od sunca i super  smještaj.

Pravac na ploveću pijacu nekih sat vremena vožnje.





Još smo svratili na pumpu i obezbjedili se gorivom.

Opet je bilo interesantno posmatrati žvot na rijeci.

Ova familija očigledno radi i živi na brodu.




Nakon sat vremena smo stigli u mjesto gdje se 
održava velika pijaca na vodi.

Na svakom od ovih brodova se nudi roba.


Ovi se upravo vraćaju sa pijace.

Trgovina na vodi.


Prava ploveća pijaca.

Nakon pijace smo krenuli na vožnju kanalima.

Jedna sasvim druga slika.

Tišina i netaknuta priroda.

Mreža spremna za bacanje.

Jedan drugi svijet.


Domaćin nas je dočekao i pomogao da pristanemo.

Svježe voće i hladna kola za osvježenje.

Na selu prava idila.

Dok sam ja razgovarao sa domaćinom,
moja kapetanka je odmarala.

Nakon sat vremena pauze smo krenuli dalje.

Priroda je više nalikovala na džunglu.

Kao iz bajke.




Za razliku od organizovnih tura nismo sreli 
ni jedan čamac sa turistima.

Kanalima smo se vraćali za Can Tho.


Nakon pet sati vožnje smo se vratili u Can Tho.

Can Tho je najveći grad u delti Mekonga.

Moj izlet se bližio kraju.



Oproštaj sa mojim kapetanom.

Nakon izleta sam odlučio prohodati starim gradom.

Sok od šećerne trske je super osvježavajući.

Uputio sam se u pravcu pijace.


Pijace su moja omiljena mjesta za obilazak.

Povrće friško i neprskano.


Više od dvadeset različitih sorti riže.


Jedan osmjeh za sve ljubitelje riže.

I jos jednom prije spavanja 
Ho Ši Min


Pozdrav svima iz Mekong delte.

1 komentar:

  1. Hvala za slike i ovaj izlet,ali moram pohvaliti i kapetana.Pozdrav

    OdgovoriIzbriši