petak, 26. studenoga 2010.

Most na rijeci Kvai

Nakon jedne noći u Bangkoku odlučio sam i da ga napustim i krenem za Kanchanaburi udaljen nekih par sati vožnje od Bangkoka.Kanchanaburi je  poznat po mostu na rijeci Kvai, ali i po svojoj okolini, nacionalnim parkovima, vodopadima i jedan je od omiljenih ciljeva domaćih turista koji vikendom i praznicima u velikom broju posjećuju ovaj kraj.Mjesto mi se odma po dolasku svidilo i odlučio sam ostati malo duže nego u ostalim mjestima dosada. Slijedećeg dana sam iznajmio motor  s kojim sam prva dva dana obilazio okolinu a onda sam još dva dana proveo u samom mjestu odmarajući se.Ima jednostavno mjesta koje vam nekako posebno legnu i upravo je to bio slučaj u Kanchanaburiju..Da ne bi puno pisao napraviću pregled  zbivanja u  slikama.



Tog jutra sam odlučio napustiti Bangkok.

Vožnja brodom brz i jeftin transport u Bangkoku.

Posljedice zadnjih poplava.

Mala željeznicka stanica Bangkok-Tonburi


Vozom prema rijeci Kvai.

Treća klasa sa drvenim sjedalima.

Pečena piletina i pivo onako za usput.

Dolazak na rijeku Kvai.

Rijeka Kvai prije izlaska sunca.

Smještaj na samoj rijeci.

Ploveći restorani,
vrlo glasni i vrlo popularni kod domaćih turista.


Memorijalno groblje nekoliko kilometara  izvan grada.

Hram u blizini Kachanaburija u jednoj pećini.

Most na rijeci Kvai.

I još jednom most ovaj put sa harmonikašem.

Pogled na rijeku Kvai sa mosta.

Most iz jedne druge perspektive.

I u samom gradu par intersantnih mjesta za obići.

Jos jedno memorijalno groblje, ovaj put u gradu.


Okolina Kanchanaburija je posebno lijepa,


Eravan vodopadi su jedni od najljepših 
koje sam dosada vidio.

Samo još fali Tarzan da se baci u vodu.

Skok u hladnu vodu kao osvjezenje.


Osim toga voda je kristalno čista i puna ribe.

Dok stranci idu u osvajanje vrhova,
domaći turisti se odlučuju za mirniju varijantu.



Jezero u blizini Eravan vodopada.

Ipak pored svega rijeka Kvai me najviše privlači.


Nisam mogao odoliti da se ne okupam.

I za kraj još jedan pozdrav sa rijeke Kvai.




















Nema komentara:

Objavi komentar