nedjelja, 14. studenoga 2010.

Vijetnam , odlazak.

Nakon, obilaska Halong zaliva i jedne noći provedene u Hanoju je došao i kraj mog putovanja po Vijetnamu.Tog dana rano ujutro sam avionom napustio Vijetnam i prvo se prebacio u Bangkok odakle sam imao dalji let za Chiang Mai,moj slijedeći cilj ovogodišnjeg putovanja. Predveče sam sam stigao u Chiang Mai gdje sam namjeravao da ostanem par dana i odmorim se. Pošto je dan protekao u putu nije ni bilo nešto interesantno da se slika, još jedan kratki pregled slika iz Vijetnama.

Vožnja Mekongom.

Mekong delta je za mene najljepši dio mog puta do sada.

Ispred palače nezavisnosti u HCM

Busom za spavanje prema sjeveru.

Puste plaže u Nha Trangu.

27 sati vozom za Hanoi.

Hanoi, glavni grad Vijetnama.

Cat Ba mjesto za odmor i opuštanje.

Halong Bay kao vrhunac posjete Vijetnamu.

pozdrav svima








1 komentar:

  1. Hvala na ovim ljepim slikama i interesantnim komentarima.Bilo je zabavno pratiti tvoje putovanje kroz Vijetnam,uspjeo si da nam priblizis jednu nama daleku i ljepu zemlju,veliki pozdrav i sretno dalje...:)

    OdgovoriIzbriši