subota, 6. studenoga 2010.

Putovanje busom za spavanje

Open Tour busevi su u Vijetnamu vrlo popularni i nekih od njih su specijalno napravljeni za noćne vožnje i umjesto sjedala imaju krevete. Tako sam i ja tog jutra završio u jednom od tih buseva za spavanje iako sam spavao cijelu noć i nisam imao namjeru da spavam. Ali  ko te pita lezi i šuti. Krenuo sam prema sjeveru sa namjerom da slijedeći  stop bude Nha Trang glavno ljetovalište u Vijetnamu.Put je trajao nešto vise od deset sati, imao sam krevet  na spratu do prozora i super pogled.,  interesantni prizori pored ceste su se mjenjali, i  kad smo stigli u Nha Trang već je bio mrak. Našao sam smještaj blizu plaze, stigao da izaćem na večeru  i obiđem par lokala.Toliko za ovaj dan koji ću ipak upamtiti po autobusu za spavanje.Pozdrav svima.

Kako su nas učili, prvo dorućak pa onda na put.


Open Tour busevi kreću direktno iz 
turističke četvrti.


Nisam imao pojma da je to bus za spavanje.

Ovako je to izgledalo.

Ovako to  izgleda iz moje perspektive.

Jos jedan pogled na HCM i rijeku Saigon.

Nakon par sati vožnje ,
ribarski brodovi su nagovjestili blizinu mora.

Pored turizma, ribarstvo je glavni izvor zarade.

Region Mui Ne je poznat po svojim pješčanim plažama

Pjeska ima čak i za izvoz.

Ponovo smo se udaljili od mora.

Negdje daleko.

Put je bio interesantan.

Riža na sve strane.

Jedno selo pored puta.

Današnji cilj Južno kinesko more 



pozdrav 









3 komentara:

  1. Buraz,tvoji komentari,informacije i fotke čista 10!
    Pozdrav...

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno je dobar taj bus za spavanje.Samo sta kazes za jednu voznju sa Vinpearl Cable Car?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ove vase komentare sam previdio, pa evo sa zakasnjenjem se zahvaljujem na komplimentima a voznju sa zicarom sam ostavio za drugu priliku.

    OdgovoriIzbriši