utorak, 2. studenoga 2010.

Kambodža-Vijetnam

Na programu je bio odlazak za Vijetnam i to brodom iz Pnom Pena za Chau Doc, prvi veći grad nakon granice u Mekong delti. Medjutim posto nas je bilo svega četvoro, osim mene jos jedan Holanđanin i jedan par iz Italije, odlučili su se za promjenu plana te su nas mini-busom odvezli direktno na granični prelaz na rijeci Mekong.To i nije bilo tako loše pošto je put išao  direktno kroz sela uz Mekong i stvarno bio interesantan i na nekim mjestima pomalo avanturisitički. Sve u svemu, nakon manjih poteškoća na granici uspjeli smo napustiti Kambodžu i ući u Vijetnam i odatle smo put stvarno nastavili brodom, bolje rečeno malo većim motornim čamcem. Ispočetka smo se prepali kako će ta mala stvar da se ponaša na toj ogromnoj rijeci, međutim vec na tom dijelu počinje delta rijeke Mekong sa velikim brojem kanala, rukavaca,  tako da smo i mi put nastavili kanalima pored sela uživajući u prizorima i posmatrajući prirodu i život ljudi na rijeci. Nakon dva sata nezaboravne vožnje kanalima izašli smo ponovo na veliku rijeku gdje su plovili i veći brodovi i  brzo nakon toga stigli u Chau Doc. Iz Chau Doc sam se busom prebacio u Can Tho, najveći grad u Mekong delti gdje sam imao namjeru da prenoćim. U busu su bili i dvoje Italijana iz moje grupe pa smo po dolasku skupa  potražili prenocište i smjestili se u istom hotelu u  blizini rijeke.Naveče sam jos izašao da prošetam  i sreo sam   Italijane na jednoj terasi restorana i pridružio im se.Jelovnik je bio pravi Vijetnamski, zmije,žabe,miševi na razne načine i Italijan je bio oduševljen što će prvi put probati mišje meso sa roštilja dok sam se ja odlučio za konzervativnu varijantu i rižu sa piletinom. U svakom slučaju nakon interesantne večere i par piva,sam se vratio u hotel i završio taj dan. Za kraj evo i nekoliko slika...

Prelazak granice i ulazak u Vijetnam.

Ovako je izgledao naš brod, bolje rečeno brodić.

Ja sam izabrao mjesto pozadi.

Odmah po polasku imteresantne slike.


Život pored rijeke prilično primitivan.




Ubrzo smo napustili Mekong i 
krenuli njegovim rukavcima.

Mogli smo posmatrati život na rijeci.

Fotomotivi su se sami nudili.

Samo još fale indijanci.

Ne živi se pored vode nego na vodi.


I svuda samo voda.

Nakon kanala povratak na rijeku.

Prvi znakovi civilizacije.



Nakon dva i po sata plovidbe smo stigli u Chau Doc

Ovo je bio moj prvi taxi u Vijetnamu.

Iz Chau Doc sam nastavio put autobusom za Can Tho.



Italijani koje sam upoznao taj dan ,su me pozvali
da im se pridružim.


Jelovnik pravi Vijetnamski.



Desno na roštilju je meso od miša.


Puno pozdrava
Željko











1 komentar:

  1. Do sada najuzbudljiviji dio puta.Nevjerovatne razlike izmedju sela i grada.Predpostavljam da si se odlucio za zabu.Pozdrav

    OdgovoriIzbriši