četvrtak, 4. studenoga 2010.

Ho Chi Minh city

Dan je protekao bez nekih većih zbivanja i manje interesantno od protekla dva dana. Prije podno mi je prošlo u putu za Ho Chi Min City .Putovao sam lokalnim autobusom pet i po sati otvorenih vrata i prozora, laganica što se kaže. Po dolasku sam našao smještaj u centru u turističkoj četvrti i ostatak dana proveo razgledajući okolo i odmarajući. Da je svijet mali pokazalo se to veče kad sam sreo Engleza Petera kojeg sam upoznao u Sihanoukville i koji je taj dan stigao iz Kambodže. Sa njim sam i proveo ostatak večeri obilazeći barove u turističkoj četvrti.To bi bilo sve za ovaj dan. Još par slika i pozdrav svima koji čitaju.

Sa ovim busom sam putovao za HCM.

Oproštaj sa rijekom Mekong.

Ho Si Min City moderan grad, 
trgovinski i privredni centar Vijetnama

Kombinacija starog i novog sa puno parkova i zelenila.


I hiljade motora na ulicama.

Bicikla su nažalost ostala samo za turiste.


Turistička cetvrt u HCM

Uske ulice podsjećaju na Dalmaciju.

Za svaki slučaj sam uslikao moj pansion
ako se izgubim.


Peter kojeg sam upoznao u Kambodži
i ponovo sreo u Vijetnamu.



sutra će biti vise dešavanja





Nema komentara:

Objavi komentar