nedjelja, 7. studenoga 2010.

Nha Trang

Nha Trang je grad na obali Južnog Kineskog mora sa nekih 300 000 stanovnika glavno ljetovalište Vijetnama, sa 6.5 km. dugom pjescanom plazom, velikim brojem modernih hotela ,restorana, barova i svega ostalog što ide uz to, čak su susjedni otok povezali žičarom i tamo napravili veliki moderni resort i zabavni park Vinpearl gdje je 2008 održan izbor za Miss Univerzum i gdje će se u decembru održati izbor za Miss Earth. Pored toga masovno se gradi i stižu novi hoteli. Pošto sezona pošinje tek za par mjeseci u gradu je bilo vrlo malo turista i bilo je dosta mirno.Vrijeme je bilo loše i od kupanja nema ništa pošto su veliki valovi i svako malo pada kiđa . Obišao sam malo stari grad i poslije toga sam se skoncetrisao na barove i restorane. Pošto je bila nedelja na programu je bila Premijer liga i Formula 1, pa sam veče proveo u jednom engleskom lokalu uz sport i zabavu.

U Nha Trang me je dočekalo loše vrijeme.


Pošto vrijeme nije bilo za kupanje
 prošetao sam plažom.

Svega par ljudi na plaži.

Ni u barovima nije bilo puno više gostiju.

Hoteli su većinom bili poluprazni.


Novi hoteli se grade.

Ipak sam se odlučio za malo akcije 
i krenuo u obilazak.


Usput poneki  interesantan motiv.

Obližnje brdo iznad grada je bio moj prvi cilj.


Pogled na Nha Trang i rijeku Cai.



Rijeka Cai se uliva u Južno Kinesko more.

Posjetio sam obližnju Budističku školu i hram.

Na brdu iznad škole se nalazi velika statua Bude.


Na drugom kraju grada
Katolička crkva još iz kolonijalnog doba.



Za kraj još jedna vožnja uz plažu.



U daljini se vidi žičara koja povezuje
susjedni otok sa kopnom.

Ipak nije bilo loše provesti dan 
u kišnom Nha Trangu

pozdrav!!!






Nema komentara:

Objavi komentar