ponedjeljak, 1. studenoga 2010.

Sihanoukville-Pnom Pen

Dan sam započeo u  Sihanoukville


Kako se stvari brzo mjenjaju. Jutros sam još bio na obali mora a sad evo sjedim na obali Tonle Sap u Pnom Penu i pišem ovaj blog. Jutros  sam poranio i krenuo prema Vijetnamskom konzulatu u Sihanoukville sa namjerom da uradim vizu i da se polako uputim u pravcu Vijetnama. Viza je bila brzo gotova međutim svi busevi za Vijetnam su bili otišli pa sam se odlučio vratiti za Pnom Pen i tamo naći najpovoljniju opciju. Plan mi je da krenem brodom rijekom Mekong i da se par dana zadržim u Mekong delti . Po dolasku u Pnom Pen sam nasao smještaj  za jednu noć i   kupio kartu za Vijetnam za slijedeći dan. Polazak je u 7 ujutro i već se radujem tom putu.Nadam se da ću i u Vijetnamu imati priliku da vam se redovno javljam i izvještavam  sa svog putovanja po Jugoistočnoj Aziji. Do slijedećeg javljanja, i pozdrav svima.

Odlazak iz Sihanoukville.

Povratak u Pnom Pen.



Na kraju dana zaslužena večera. (Noćni market u Pnom Penu)

3 komentara:

  1. Na jednoj od tvojih slika vidjela sam tu ponudu plovidbom rijekom Mekong do Vijetnama sto mi je djelovalo jako interesantno.To je u svakom slucaju bolje od putovanja busom.Nadam se da cemo sa tog putovanja dobiti koju sliku vise,zelim ti ugodnu plovidbu i ujedno veliki pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. potrudicu se da stavim vise slika, pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  3. Jesi li se smijestio u Vijetnam i koje mjesto ? pozdrav

    OdgovoriIzbriši