subota, 13. studenoga 2010.

Halong bay

Nakon dva dana provedena na otoku Cat Ba krenuo sam natrag za Hanoi i to brodom kroz Halong Bay koji je za mnoge vrhunac putovanja kroz Vijetnam. Vrijeme je bilo super, vedro i sunčano tako da je i vidljivost bila dobra. Prizori su bili stvarno prelijepi i tako interesantni da sam nakon pola sata imao više od 50 slika i jednostavno prestao da slikam i uživao u vožnji koja je trajala nekih par sati. Nakon iskrcavanja smo se prebacili u bus koji je već čekao u luci i nakon tri sata vožnje stigli u Hanoi gdje sam imao namjeru da prenoćim i razmislim o daljem toku putovanja.Smjestio sam se ponovo u starom gradu i naveče donio odluku da zavrsim putovanje  po Vijetnamu i da se slijedećeg dana prebacim  u Tajland.

Cat Ba, mjesto koje mi se posebno svidilo.


Polazak za Halong Bay.

Čak je i nova frizura legla za ovaj dan.


Ribarsko naselje.

Čudesne formacije kao da izniču iz vode.

Pravo čudo prirode.

Na ovoj plaži smo pokupili grupu
 turista koji su ovdje prenoćili.

U ovim bungalovima se može prenoćiti.



Privlačno za ljubitelje mira i prirode.

Ukrcavanje na brod



Vožnja je bila pravo uživanje.


Iako sam napravio puno slika, nijedna ne pokazuje 
stvarnu ljepotu Halong zaliva.

Halong Bay, nešto nevjerovatno.

Nakon par sati oproštaj od Halong Bay.

Halong City se ukazao pred nama.

Iskrcavanje sa broda.

Po dolasku u Hanoi malo drugačiji pogled 
sa balkona hotelske sobe.

Srećom tu je Bia Hoi, vjerovatno 
najjeftinija piva na svijetu.
( pet piva za 1US$)


pozdrav 

Nema komentara:

Objavi komentar