petak, 19. studenoga 2010.

Mae Salong

Cilj današnjeg puta je bio Mae Salong mjesto u planinama  nedaleko od Burme.Mjesto je poznato po uzgoju čaja i po tome da su ga nekad davno osnovali Kinezi koji i danas čine većinu stanovništva.  Put do tamo nije tako jednostavan pošto ne postoji regularan javni transport i prošle godine mi nije uspjelo da se prebacim. Ovaj put sam poranio i uspjeo sam relativno lako i brzo stići .Bilo je jos jutro kad smo stigli i imao sam mogućnost da se istog dana vratim ili da prenoćim.Iako je mjesto bilo malo i nisam vidio nešto što bi me posebno privuklo, odlučio sam da uzmem sobu i ostanem.I moram priznati da se isplatilo.Mjesto je idealno za odmor, ko želi malo više akcije moze iznajmiti motor i obilaziti okolna sela gdje žive primitivna plemena, a ja sam se odlučio za mirniju varijantu i prije podne proveo u šetnji a poslije podne odmarajući se.Naveče je zahladilo da sam se morao obući a oko deset sati su se sva svjetla pogasila i na spavanje.

Nekih 30 kilometara sjeverno od Chiang Rai
je polazište za Mae Salong.

Pri dolasku ništa puno za vidjeti.

Mjesto je bilo izuzetno mirno.

U blizini su je bilo par pansiona gdje sam se i smjestio.

Trgovina u blizini dosta dobro snadbjevena.

Nakon toga sam krenuo u obilazak sela.


Uzgoj čaja je glavna djelatnost na ovom kraju.



Lokalna fabrika čaja u neposrednoj blizini.

Pored čaja uzgaja se i kafa.

Na jednom mjestu suši se veš, kafa i meso.

Odlučio sam posjetiti jedno selo u blizini.

Nigdje ni traga turistima.

Put je bio interesantan.

Selo nije bilo daleko.



I par minuta dalje prava seoska atmosfera.

Mačka nije reagovala na moj dolazak.



Ovaj pas mi se nije baš obradovo.

Djeca su me dočekala sa nepovjerenjem.

Vratio sam se natrag u Mae Salong.



Do ovog hrama vodi 700 stepenica
 pa sam se zadovoljio slikom iz daljine

Osim toga mjesto ima i benzisku pumpu.


Ovako izgleda školski autobus u ovom kraju.

Kao i uvjek na pijaci interesantni motivi.


Još jedna mala kupovina za sjećanje na ovaj dan.

I zajednička slika kao pozdrav svima.


















Nema komentara:

Objavi komentar